Veel Gestelde Vragen En ook antwoorden ...

Heb ik garantie op alle artikelen?

Elk artikel van timishop voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteit en degelijkheid. Mocht onverhoopt bij normaal gebruik het artikel toch gebreken vertonen, dan wordt deze door timishop kosteloos hersteld. Hierbij kan sprake zijn van vervanging of reparatie: dit ter beoordeling van timishop en de fabrikant.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikelen?

Uw aankoopbewijs/bestelling is het garantiebewijs. Deze heeft u ontvangen in uw mailbox. U kunt het aankoopbewijs ook terugvinden in uw account.

Mijn artikel is beschadigd

Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op om dit te melden. We zorgen er dan voor dat u een nieuw artikel krijgt geleverd.

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan een uur geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. Maak je vooral geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

Wat kost het om mijn bestelling te laten verzenden?

Bij een minimaal orderbedrag van € 100,00 is de bezorging gratis. Is uw bestelbedrag lager dan € 100,00? Dan betaalt u € 6,95 voor de verzendkosten in Nederland en € 7,95 voor de verzendkosten in België.

Hoe snel worden mijn producten verzonden?

Wanneer je jouw bestelling voor 15:00 plaatst dan kun je de volgende werkdag je pakketje verwachten. Het kan voorkomen dat het druk is bij het verzendbedrijf waardoor dit een dag kan uitlopen.

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen

Wanneer je na 2 werkdagen je pakket nog niet hebt ontvangen kun je contact met ons opnemen. Zorg er voor dat je jouw bestelnummer en het track&trace nummer bij de hand hebt.

Wat kost retourneren?

– wanneer je een gedeelte van een bestelling retourneert betaal je zelf de retourkosten

– is er een defect of verkeerd product geleverd? Dan betalen wij ook de retourkosten aan je terug

– ben je van mening dat je recht hebt op een retourlabel? Meld dit bij het online aanmelden van je retourzending in het opmerkingen veld

– artikelen kunnen worden terug gestuurd binnen 14 werkdagen na ontvangst

Hoe snel wordt een retour verwerkt?

Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt. Eventueel vervangende artikelen worden eveneens zo spoedig mogelijk verstuurd. We streven er naar je zending binnen 12 dagen te verwerken.

Hoe snel word ik terugbetaald na een retour?

Indien je geld van ons terugkrijgt, verwerken wij deze terugbetaling binnen 10 dagen. Het is afhankelijk van de snelheid van je bank wanneer het geld op je rekening staat.

Wie is aansprakelijk voor mijn retourzending?

Wij zijn als ontvangende partij van een retourzending niet verantwoordelijk voor schade/vermissing van het pakket tijdens het transport. Bewaar het verzendbewijs welke u ontvangt van de partij waarmee u het pakket retour stuurt goed.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt

Wanneer je je wachtwoord bent vergeten dan kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Je kunt deze aanvragen door te klikken op wachtwoord vergeten. Je kunt deze link vinden op de inloggen/registratie pagina.